کد خبر 1343040
تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳
خودکشی پدر، پس از قتل همسر و 3 دخترش

مردی به‌دلیل مشکلات خانوادگی و اقتصادی پس از قتل همسر و سه دخترش، با بریدن رگ دستش به زندگی خود پایان داد.

به گزارش مشرق، سه‌شنبه هفته گذشته اهالی خیابان کوهرنگ شهر صدرا در تماس با پلیس از وقوع جنایتی هولناک در خانه‌ای در این محله خبر دادند. پس از این تماس تیمی از ماموران همراه بازپرس جنایی راهی خانه مورد نظر شدند.

تیم جنایی پس از ورود به خانه با جسد سه دختر در نزدیکی در ورودی خانه روبه‌رو شدند. آثار از درگیری روی بدن آنها وجود نداشت و به نظر می‌رسید مرگ آنها بر اثر مسمومیت بوده‌ است.

در یکی از اتاق‌ها نیز جسد مادر خانواده در حالی که رگ دستش بریده شده بود، قرار داشت. در ادامه بررسی خانه پیکر پدر خانواده نیز در حالی که رگ دستش بریده شده بود، پیدا شد.

ماموران در ادامه به تحقیق از همسایه‌ها پرداختند که آنها اعلام کردند، ساعتی قبل صدای درگیری این زوج میانسال را شنیدیم که بعد از فریادی ساکت شدند. به سکوت آنها مشکوک شده و راهی خانه‌شان شدیم. در را باز کرده و با جسد پنج عضو این خانواده روبه‌رو شدیم.

با تحقیقات مقدماتی اجساد برای تعیین علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد. با بررسی خانه نیز قتل از سوی فردی خارج از خانه رد شد. آثار ورود به زور روی در وجود نداشت و از سوی دیگر وسیله‌ای از خانه سرقت نشده بود. همچنین آثار درگیری روی بدن سه دختر خانواده دیده نمی‌شد.

با تحقیق تیم جنایی مشخص شد، این زوج حدود ۲۲‌سال قبل با هم ازدواج کرده و حاصل این ازدواج دختری ۲۱ ساله و دو دختر دوقلوی ۱۱ساله بود. پدر خانواده از مدتی قبل دچار مشکل مالی شده و همین باعث اختلاف او با همسرش شده بود.

از سوی دیگر او با صاحبخانه‌اش نیز بر سر کرایه و تمدید قرارداد به اختلاف رسیده و صاحبخانه‌اش حکم تخلیه خانه را گرفته بود.

این سرنخ‌ها احتمال قتل اعضای خانواده توسط پدر و خودکشی قاتل را مطرح کرد. این احتمال زمانی قوت گرفت که پزشکی قانونی اعلام کرد، سه دختر با شربت مسموم به قتل رسیده‌اند.

به نظر می‌رسد، پدر ابتدا سه دخترش را با سم مسموم کرده و کشته و بعد با همسرش درگیر شده و رگ دست او را بریده و سپس به زندگی‌اش پایان داده بود.

اجساد قربانیان این جنایت برای تدفین تحویل بستگان‌شان شد و تحقیقات پلیسی در این باره ادامه دارد.

منبع:جام جم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 86
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 95
  • وطن دوست TR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    والله منم فوق لیسانس اقتصاد و دانشجوی دکترای اقتصاد بعلت بی پولی دانشگاه دولتی را رها کرده از بی کاری خانم طلاق گرفت از خجالت اواره ترکیه شدم نه اهل مشروب و عیره هستم خدا را باز هم شکر ولی خدا انتقام ما را از مسولین بی کفایت بگیرد
    • احمد TR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      20 22
      نه اینکه ترکیه ماشاالله همه چیز گل وبلبل هست. رفیق شما اگر در ایران میموندی احتمال داشت مابقی عمرت به جایی میرسیدی و زندگیتو از صفر میساختی . اما در کشوری مثل ترکیه که بنده سالها تجربه زندگی در اینجا را دارم . عرض کنم که تا آخر عمرت آواره و ویران وبی پول خواهی ماند .
    • IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      31 1
      برادر عزیز من الان شاغلم قبلا طعم بیکاری را کشیدم دائم به فکر انتقام از خودم بود... ولی چی بگم برادر خدا لعنت کنه بر باعث و بانی گرانی و بیکاری جوانان... الانم که مثلا شغل دولتی دارم و خونه و یه پراید دارم... درآمدم به سختی با صرفه جویی به سر ماه می‌رسد... نباید امیدی به کسی داشت باید توکل به خدا کرد و حرکت...
    • IR ۰۷:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
      2 9
      اصلاح طلب = دزد و فاسد
    • IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
      1 0
      راستش منم چهارسال بیکاری بودم، تا دری به تخته خورد و وضعیت بهتر شد ...! حالت رو درک میکنم و میفهمم تو رو. افسردگی خاموش و دردناکی هست. خدا همه خیانتکاران به ملت رو نابود و لعنت کنه.
  • IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    66 44
    لعنت به ریشه اصلاحات که 40 مملکت به گند کشیدن و دزدی کردن
    • طاها IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      28 12
      اصلاحات؟؟؟؟؟؟ لعنت بر هر خائن وطن فروش ولی یه لطفی کنید و الان مملکت رو جمع کنید اگر شما راست میگید و اگر واقعا سگ زرد برادر شغال نیست.
    • GB ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      16 17
      تمام اختلاس گرهای بزرگ هم از محافظه کارها و احمدی نژاد ی ها بوده اند و باز هم طلبکارید
    • صادق IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      12 9
      بله حق با شما است فقط اصلاحات این وضعیت را بوجود آورده بقیه هم پاک ومنزه از هر خطا و گناه بوده اند
    • IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      47 22
      لعنت به هر کسی ادارات و مشاغل را از زنان پر کرد و مردان را خانه نشین لعنت به هرکسی برای رسیدن مقام و ریاست فتنه ها با تحریم فلج کننده به راه انداخت کشور را لب پرتگاه برد لعنت به انکسی به وزارت رسید و بعد از سالها افتخار کرد یک خانه هم نساخته لعنت به هر کسی بر طرح مالیات بر عایدی سرمایه مخالف است لعنت به هر کسی معیشت خلق الله را عرضه و تقاضایی و سرمایه سالاری کرده لعنت به هرکسی شرکتهای پیمانکاری استعمارگر برده دار را ترویج و تقویت میکند لعنت به هرکسی دلار جهانگیری داد و هرکسی ان را گرفت و در بازار ازاد به هر شکلی فروخت لعنت به هر کسی یارانه هدفمند شده و کارت سوخت و طرح ضد قاچاق شبنم را تعطیل و ملغی کرد و از دلش صبح جمعه بیرون کشید لعنت بر هر فراری مالیاتی نجومی
    • هاشمی IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      16 12
      نه حالا شما گل زدید به سر مملکت سگ زرد برادر شغاله دکتر ولایتی و شمعخانی و.........پس ولایتی مگه نیستند ۴ تا دزد هم که میگیرند بعد ۴۳ سال جائرانه از اب در میاد
  • IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    92 1
    بر باعث و بانیش لعنت
    • IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      1 18
      باعث و بانیش خانواده خودش بودن .
    • IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      1 16
      باعث و بانیش خانوادهاشون بودن که میتونستن اما هیچ کمکی مالی بهشون نکردن ، پول ارزشش بیشتر از جان آدمهاست ، دیگه انسانیتی وجود نداره .
    • مهدیار IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
      7 0
      باعث و بانیش خانواده ش بودن بی انصاف؟ الان من و همسرم هم تا سه ماه دیکه باید خونه رو خالی کنیم برای کرایه ی خونه ی دیگه هم پول نداریم و الان شب و روزمون بهم ریخته. فقط ما بچه نداریم وگرنه درد اون بیچاره رو میفهمم که قطعا کسی هم کمکش نکرده و ناامید شده و به اون مرحله رسیده. این دوران کسی کمک نمیکنه .... صاحبخونه هم شریکه در اون قتل.
  • IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    76 2
    چه وحشتناک خودکشی و قتل بخاطر وضعیت بد اقتصادی مسئولین درخوابن
  • IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    53 39
    لعنت بر اصلاح طلبان، باعث و بانیان وضع موجود.
    • IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      16 14
      چقدر شماها پررو هستین هنوز فکر میکنید اصلاحات مقصرن خودتون هنوز سر کار نیومدین
    • حاجی IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      7 12
      لعنت بر امثال تو که نمیفهمی چی میگی
    • IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      16 13
      به اطلاح طلب چه ربطی داره؟
    • vqh IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      30 0
      لعنت بر تمام مسئولین بی غیرت و خائن کشور
    • محمد IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      19 16
      لعنت به افرادي مثل شما كه از هر فرصت و خبري فقط دنبال تخريب كردن رقيب حزبي و عقده گشايي هستيد و مشكلات و گرفتاريها و بدبختي هاي مردم كوچكترين اهميتي براي شما ندارد شما گريه كردن نوازد خودتون و قهر كردن همسر خود را هم به رقيب حزبي و سياسي خودتون ربط ميديد واقعأ آدمهاي عقده ايي هستيد جالب اينجاست كه تند روي ها و افراطي گري هاي شما اصولگرها و عينك تاريك بيني شما اوضاع كشور اينطور كرد هر چند ما جزو غير قابل انتشارها هستيم
    • IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
      3 5
      چه جالب میگه به اصلاح طلب چه ربطی داره؟ انگار از خیانتهای مدعیان اصلاحات چیزی به گوشش نخورده یا اصلا نمیدونه اصلاحاتیا کیا هستن
  • رضا IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    34 0
    لعنت خدا بر باعث و بانیش.بخدا ادم گریش میگیره اخه اون طفل معصوما چه گناهی داشتن و به کدامین گناه کشته شدن؟تف تو صورت کسانی که مردمو به این روز انداختن
  • IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    5 21
    پول ندارم ولی زن میخوام
  • IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    18 0
    مسوولین که مقصر این فجایع هستند که جای خود ،اما دیگه فامیل هم به فامیل رحم نمیکنه ، ما ساکن همین منطقه هستیم از قرار معلوم صاحبخونه با انصاف که باعث و بانی این قتل عام شده ، دایی قاتل هست که برای گرفتن اجاره خونه اش خواهرزاده خودش رو تحت فشار گذاشته اون بیچاره هم که دستش خالی بوده و هیچ کس هم بهش کمک نمیکرده خودش و خانواده اش رو از بین برده .
  • IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    21 8
    اونوقت یه عده گردنبند ۳۲۰ گرمی طلا گردن سگ نفهم تر از خودشون بندازن و فکر کنن آدمند.
    • علی IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
      1 1
      لابد باید انقلاب کرد و پول ظالمها رو گرفت و بین فقرا تقسیم کرد ، داداش همین تفکرات مملکت رو نابود کرد.
    • منتظرالمنجی IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
      3 0
      باسلام به هموطنانم .خداعاقبت همه مونو ختم بخیرکنه.ایمان به خدا نداشتن توکل به خدا دروقوع این جورجنایات مسئله اصلی هستش .اگه صاحبخانه شخص باخدایی بود باهاش مدارا میکرد واگرواقعا کار مردخانواده هست وقوع این جنایت بدونیدایمان به خدا نداشت.(من درسن ۱۵سالگی ازدواج کردم شوهرم کارگربود۱۸ سالم بود مادر دوبچه بودم خونمون یه اتاق تاربک نموزیر زمین بود سه سال اونجا بامکافات ودرد ومریضی خودم وبچه هام زندگی که چه عرض کنم مردگی کرد یم بلاخره این فصل زندگی ما کمی بهترشدتونستیم اتاقی فابل تحمل تری اجاره کنیم وچندسال بعدیه زمین کوچک خارج شهرخریدیم یه خونه کوچک ساختیم که خداشاهده ده سال طول کشیدتاشکل خونه بشه یعنی نیمه ساخت بودرفتیم توش زندگی کردیم سقفش پلاستیک دروپنجره ش پارچه وگونی دیوارش بلوکی بدون گچ کفش پلاستیک ...آب وبرق تاپنج سال نداشتیم ازهمسایه که خداهردوشون رو رحمت کنه آب وبرق گرفته بودیم بنده های خداحتی پول بهای برق وآب روازمون نمی گرفتن تازنده ایم وتاقیام وقیامت فراموششون نمی کنیم خدادربهشت با اولیاواوصباءش محشورشون کنه الهی آمین .خلاصه مطلب :راه حل همه مشکلات داشتن ایمان به خدا درهمه هست همه من شوهرم تربیت صحیح وایمان به خدا احدومهربان آن زن ومردوایمان به خداوروز جزا در‌وجودتک تک افرادجامعه ازمسوولین وافرادعادی جامعه.
  • ناشناس IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    11 1
    اقایان مسئولین مملکت قدری به خودتان بیایید. والله . والله بعضی اوقات انقدر فشار زندگی بر ادم تحمیل میشود جزئ این راه راه دیگری باقی نمی گذارد.یک مقدار به فکر مردم باشید نه گران کردن مایحتاج مردم.
  • IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    7 0
    فقر و گرسنگی خیلی از خانواده هارو کشته وکودکی در حاشیه شهر که نمیتواند یک بستنی چوبی بخرد .مرگ زندگی و شادی بچه ها .......وزنان فقیر جامعه ...که باسیلی صورتشان را سرخ نگه میدارند ................
  • ساشا IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    11 0
    لعنت بر کسانی که باعث وضعیت بد مردم ایران هستند خدا ما رو از دستشون نجات بده
  • بی خانمان IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    8 0
    اگر اصلاحطلبان و اصول گرایان سرمایه دار اعدام شوند مرحمی خواهد بود بر زخم بی خانمان ها و مستاجرین
  • IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    4 4
    و دولت غرب گدا چجوری میخان جواب این خون ها رو بدن
  • سرباز حاج قاسم IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    13 1
    سلام. این اتفاق که ناشی از مسایل مالی بود، قلب هر انسانی را می شکند. صاحبخانه باید شرایط این خانواده را درک می کرد. چه بسا با سهل گیری و کمک به یکدیگر می توان از اتفاقاتی این چنینی جلوگیری کرد. مردم! نسبت به هم در این شرایط مهربان تر باشیم. احتمالا این مرد به هزینه های سرسام آور ازدواج و جهیزیه دخترانش هم فکر کرد و خودش را از عهده برآوردن آن ناتوان دید. اگر کسی تعمدا دست این مرد و خانواده را نگرفت و کمکش نکرد، در این گناه شریک است. خدایا پناه به تو از بی پناهی.
  • IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    10 0
    خیلی دردناک بود.خیلی متاثر شدم. به خدا از این خانواده ها زیادن. بعد یه وام ودیعه مسکن میدادن خیلی ها صاحبخونه بودن و با برگ اجاره نامه جعلی وام گرفتن، چیزی که شبکه خبر نشون داد. کاش صاحبخونه بهش رحم کرده بود.
  • IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    23 0
    نمیدونم چی بگم. یعنی خون این خانواده، دامان مسئولین رو نمیگیره؟
  • مصطفی IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    36 3
    همین اتفاق در غرب بیفته صداسیما خفمون میکنه
    • IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      9 20
      خدا غرب تحریم گر استعمارگر خون اشام جنگ جهانی راه انداز و نوچه های داخلی پول پرست و دلار پرست و سیری ناپذیرش را به خاک سیاه بنشاند انشاءالله
    • IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      9 5
      نه بابا در آمریکا و کشورهای دیگر ازین دست اتفاقات میفته معمولا نه رسانه های فارسی زبان خارج از کشور و نه صدا و سیما اهمیتی نمیدن شمام صداوسیما رو خیلی دست بالا گرفتین
  • ز IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    4 10
    کم کم بعضی مردان به این نتیجه میرسند
    • IR ۰۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
      16 1
      هیچ آدم عاقلی حق نداره به این نتیجه برسه خشونت رو توجیه نکنید این آقا جنایت کرده حتی در بدترین شرایط هم نباید خانواده اش رو میکشت بچه هاش رو می ذاشت بهزیستی بهتر بود
  • RO ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    27 0
    لعنت بر ققر لعنت بر اون کسی فقر را تو این مملکت زیاد کرد اشک مردم را دراورد وگرنه کی حاضره بچه خودش را بکشد
    • IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      7 6
      و لعنت بر اون کسی که بی دینی رو رواج داد فرزندان خود را از بیم فقر نکشید
  • IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    21 9
    مسئولین فعلا مشغول برچیدن فنس های شمالند
    • IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      18 11
      خون این خانواده بر گردن تو و امثال توست که از مردم دزدیدید و در شمال و جنوب و ترکیه و چالوس ساحل خواری کردید تا الان سید ابراهیم مجبور به رفع گند هایتان باشد
  • IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    4 24
    اگه بچه چهارم رو هم می آورد الان 250 متر زمین بهش می دادن دیگه لازم نبود این کارها رو بکنه
    • IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      18 2
      اونوقت برن تو زمین چادر بزنن با چی بسازن
    • IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      14 1
      برای بچه پنجم تیر آهن برای بچه ششم آجر برای بچه هفتم سیمان هشتمی گچ نهمی کاشی و موزائیک دهمی کابینت یازدهمی پکیج و کولر و رادیاتور دوازدهمی فرش و لوازم آشپزخانه خوبه دیگه ما همون موقع احمدی نژاد بچه آوردیم هنوز تو کف اون یه میلیون تومن موندیم
    • US ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      0 13
      ولی چادر هم میزدن از کشتار بهتر بود
  • IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    4 9
    دیوانه بوده
  • IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    23 3
    تو آمریکا یه پلیس یه سگ را بزنه صدا وسیما پخش زنده می ره وخود شو پاره میکنه
  • IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    21 0
    خدا تاوان خون این خانواده را از این مسئولین بی کفایت خواهد گرفت.چه اصلاح طلب و چه اصول گرا.
  • شیوا IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    4 4
    کاش خانمها قبل از اینکه درجهء خشم شوهراشون به این مرحله برسه ، یه فکری به حال خودشون و زندگیشون بکنند .
  • مقدس قلابی! IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    0 36
    جانم فدای رهبر. لبیک یا امام خامنه ای. چقدر رهبرم مظلوم هست. جانم فدای رهبر
  • ناشناس IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    6 7
    خوش بحالش راحت شد
  • IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    15 0
    ایران اسلامی...
  • IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    3 1
    خدایا خودت رحم کن. چون از دست کسی دیگه کاری ساخته نیست ،
  • IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    6 0
    هنوز سر گنده اش زیر لحافه
  • IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    2 0
    منو از رو بردین شما
  • IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    4 0
    رفع مشکلات اقتصادی مردم به عهده ی دولتمردان است فردای قیامت‌ چه جوابی در محضر باریتعالی خواهند داشت
  • IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    4 0
    واییی بر من به عنوان شیعه علی
  • IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    12 0
    یکی از نداری میمیره. یکی ۵۰ تا کشتی داره.یکی خودش ۳۷ شغل و بچه هایش معروف به گرگ با ۱۶۰۰ خانه وثروت باد آورده وهزاران مسئول ....
  • ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    6 3
    همه مایی مقصریم که پول داریم اما از همسایه های خودمون و حال و روزشون بی خبریم. خدا ما رو ببخشه
  • IR ۰۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    0 4
    همه این شایعه هستند
  • ناشناس DE ۰۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    1 0
    تقصیر خودمون هم هست وقتی بعضی از ماها بیماری خرید داریم وقتی برای مرغ صف میکشیم برای خودرو ثبت نام میکنیم اونم به بالاترین قیمت پس نباید چیزی داشته باشیم در واقع پول به جیب دلال میریزیم تا ما این فرهنگ الکی را داریم و تا جایی که دستمون تو جیب هم هستش وقتی وفاداری کم بشه خود آدم که هیچ مملکت هم داره به فنا میره کافیه فقط چشممونو باز کنیم
  • mojtaba SE ۰۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    6 0
    حالم واقعا بد شد.واقعا به داد مردم باید رسید برای نداشتن کار و پول که جز الزامات زندگی است ,برسه بجایکه زن و دختر 21 ساله و دو گل اا ساله رو بکشه و خودش رو هم بکشه ؟؟؟واقعا خجالت داره برای نظام اخلاقی شما که نمیفهمه اقتصاد و امنیت اقتصادی مردم چقدر مهم هست .
  • سونيا IR ۰۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    5 0
    خيلي ناراحت شدم چرا بايد اين اتفاق بيفته ... بايد ريشه يابي بشه اگر ايران روابطش با بقيه كشور ها خوب بود اينقدر مردم تحت فشار نبودن... اين همه تحريم نميشديم ... اينقدر به مستاجر ها فشار نمي اومد....
  • IR ۰۶:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    7 0
    چه کردیم با مردم !
  • آنا IR ۰۶:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    3 0
    به عنوان روانشناس، فردی که دست به خودکشی می زند، به نهایت استیصال رسیده که معمولا برای افراد دیگر قابل درک نیست. والا هیچ کسی دوست ندارد جان خود را بگیرد، چه برسد به فرزندان و خانواده. جای تاسف دارد که در شرایط کنونی، مردم به جای آن که کمک حال یکدیگر باشند، بدتر از گرگ ها به جان هم افتاده اند.
  • IR ۰۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    6 0
    بانکها مال های لاکچری بسازند و عده ایی از فقر خودکشی کنند....
  • IR ۰۷:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    3 0
    کشور دارای منابع عظیم و ثروت مردم در فقر کامل به سر میبرند خدا لعنت کنه مسولان اختلاس گر و دزد کشور را جای تاسف داره اولا چرا این مرد دست به چنین اقدام احمقانه ای زده دوم اینکه چرا مردم باید در فقر و بد بختی باشند چرا انقدر گرانی و حقوق های پایین همه مسول هستند در قبال این فقر و بدبختی لعنت خدا بر باعث و بانی چنین وضعیتی هر چه قدرم ادم بهش فشار بیاد نباید دست به چنین فجایعی بزنه
  • فقط خدا IR ۰۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    5 1
    لعنت خدا بر کسانی که اینها رو تو این مملکت راه دادن . با این وضعیت دیگه امیدی به زندگی نیست .آخه یکی نیست به این مسولین نفهم بگه مگه پول چقدر ارزش داره .مگه چند سال تو این دنیا میخوای زندگی کنی .چرا شما از مال دنیا سیر نمیشید .خد کنه ورق برگرده روزگار بر ف وقف مراد شما نباشه انشالله.
  • محمد IR ۰۷:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    16 2
    آخه چرا همسر و دخترای معصوم و مظلوم را کشتی خودتو میکشتی خلاص
  • مهدی IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    19 1
    لعنت برباعث وبانی اش!این فجایع نتیجه نبودمعیشت است وخیانت کسانیکه هرروزمرگ برآمریکا اسراییل می‌گویند!!!
    • IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
      0 10
      مرگ بر امریکا که اگر فقط به برجام پایبند میبود الان این خانواده زنده بودند مثل همه ان 10 میلیون قربانی قحطی انگلیسی مرگ بر امریکا و انگلیس
  • IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    1 0
    به داد این مردم برس آقای رئیس جمهور بذار نا امید تر از این نشویم دلم گرفته ولی امید وارم درست شه همه چیز بخدا برا خودم نمیخوام دارم خدا رو شکر اندازه خودم ولی دلم با ندارها است
  • IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    5 0
    به داد گر فتا رها برسید مسوولین اگر شرف دارید خدا شاهد برا خودم نمیگم برا هموطنهای گرفتار
  • سعید IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    5 0
    دولت بی کفایت در خون اینها مقصرن
  • IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    3 0
    لعنت خدا بر کسانی که این وضع را برای مردم و کشور بوجود اوردند تا خودشان در مقام و اسایش باشند
  • IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    2 0
    واقعا علت همه بدبختيها فقره اما كيه كه توجه كنه
  • IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    4 0
    راحت شده از این روزگار نکبتی که مسولان به وجود اوردن وکاشکی منم دلش داشتم وخودمو راحت میکردم
  • IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    1 0
    چه جالب ، عجب مردمی شدیم ، کارمون شده لعنت کردن ، تا وقتی همدیگر را لعنت کنیم ، وضعمون بدتر میشه و بهتر نه، انتقاد هم خوبه که با خیر خواهی باشه نه با لعنت کردن.
  • میثم IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    3 0
    سلام.تا وقتی همه به فکرخودشونن این مملکت همینه
  • IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    1 0
    خداوند متعال رحمتشون کنه شاید اگر می‌گفتند انسان ها ی دیندار واقعی هستند که کمک شون می کردند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس